Offline elementen zoals bijeenkomsten zijn in 2019 essentieel voor een goede zichtbaarheid als high performance organisatie. John Verhoeven van Inspiring Data schrijft op het veelgelezen platform Frankwatching.com over de 5 grote trends op het gebied van contentstrategie voor bedrijven.
Verhoeven schrijft hierover: “Een open dag voor je klanten, voor de buurtbewoners, een mini-symposium, een lunchlezing, een meet-up voor makers, gebruikers, studenten en nieuwsgierigen. Het gaat bij de dingen die je organiseert dan niet zozeer om het verhaal dat je er zelf wil afsteken, of om de vlotte PowerPoint die je directeur Sales wil vertonen. Het draait om die mensen zelf: het idee dat je gelijkgestemden, collega’s, soortgenoten kunt treffen rondom een helder thema: even kletsen, iets aanhoren, wat relaties aanhalen, een nieuw contact leggen. […] Concluderend: zorg ervoor dat mensen elkaar kunnen zien, horen en treffen. De ‘meeting space’ heeft de toekomst. Als we geen winkelstraten hadden, zou iemand ze nu bedenken. Niet voor die aankoop, maar om weer tussen de mensen te zijn.”
Lees hier het volledige artikel: https://www.frankwatching.com/archive/2018/12/17/contentstrategie-de-trends-voor-2019/